3/12/2014

LA VIE EST BELLE

Ostatnio w domu bywam tylko w odwiedziny. Wracam, piorę rzeczy, przepakowuję się i znów wyruszam. Nawet nie mam czasu nadrobić lekcji, nie mówiąc już o chodzeniu do szkoły :) 
Na ferie poleciałam z przyjaciółką do serca Szwecji - Sztokholmu. Zwiedziłam, zrobiłam zdjęcia, poleniuchowałam i po tygodniu wróciłam do Polski.
Musiałam zaopatrzeć się w szwedzkie słodycze, ponieważ w Polsce takich nie znajdę.

W spożywczym sklepie znalazłam nawet kawę Starbucks na zimno :)

A tu jeszcze 2 zdjęcia na centrum Sztokholmu... Jak widać pływa tam ogromna ilość statków. Interesujące jest to, że możesz nim poruszać się po całym mieście jak autobusem, metrem czy pociągiem kartą miejską ;)


  A tu jeszcze wstawiam zdjęcie widoku z mojego pokoju... W tak piękną pogodę grzechem by było nie wstawić.

No to zabieram się za czytanie "Miasteczka Salem" Stephena Kinga - najlepszego pisarza ever!!! Czytał ktoś?;)

13 comments:

  1. Podróż jak widać udana! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://board-of-feelings.blogspot.com/ ^^

    ReplyDelete
  2. ale nabrałam chęci na coś słodkiego! :D
    masz naprawdę świetnego bloga :-)

    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia a te słodkości kuszą oj kuszą... :)
    pozdrawiam serdecznie

    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale piękne widoki.
    Nie ma to jak słodycze z zagranicy.
    Szkoda, że takich w Polsce nie ma.
    Super post.


    MÓJ BLOG:)

    ReplyDelete
  5. ładniutkie zdjęcia <3 świetny post!
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. A o co dokładne Ci chodzi z tymi napisami obok zdjęć? O podpisywanie obrazków? Bo nie bardzo ogarniam :D Jeżeli chodzi Ci o to, że mam obok obrazka (nieraz z lewej albo prawej strony) tekst, to obrazek mam w średniej wielkości oraz dopasowuję go albo do prawej krawędzi albo do lewej, zależy i wtedy tekst ładnie się układa obok. Najlepiej jest, gdy tekst zostanie wyjustowany :)

    ReplyDelete
  7. Starbucks przereklamowany. :D

    A Kinga polecam, tylko "Grę Geralda omijaj szerokim łukiem". ;)

    ReplyDelete
  8. Nigdy tam nie byłam, cudne zdjęcia i smakowite słodycze♥ Uwielbiam te czekoladowe kulki ;p

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia, kocham Szwecje, byłam tam niejednokrotnie! ♥ zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  10. Wow cudowne zdjęcia !
    Kocham te słodycze :3
    emiuula.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. pretty nice blog, following :)

    ReplyDelete
  12. wszędzie szukałyśmy tej książki! + świetne zdjęcia :)
    zapraszamy do nas na konkurs, więcej na: http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Swietne zdjecia! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala na linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete