7/13/2013

Welcome to America

Od zawsze chciałam mieszkać zagranicą. Nie lubię mieszkać w Polsce, przynajmniej nie w mojej dzielnicy. Jest po prostu spokojnie i cicho. A ja lubię jak miasto żyje, coś się dzieje, są ludzie.
Moim miastem marzeń jest Nowy Jork. Wiele osób krytykuje tę metropolię, ponieważ uważa tamtejszą ludność za chamską i niepoczytalną, ulice za głośne i niebezpieczne oraz brud i nieład w całym mieście. Nie krytykuję tego, bo kto jak woli:) Jedni wolą ciche, przytulne miejsca, inni głośne, z charakterem. Pomimo, że nie byłam w Nowym Jorku, uwielbiam to miasto bo żyje i jest ogromne.
Ogólnie fascynuje mnie Ameryka. Jest to inny świat, inny wygląd i inni ludzie. Chciałabym poznać wszystkie zakątki Ameryki, choć jest to niemożliwe.
Grand Canion muszę zobaczyć na własne oczy. Nie mogę patrzeć na same zdjęcia. Jest to zbyt piękny krajobraz, by nie zobaczyć go na żywo.
Same ulice tego pięknego kontynentu powodują u mnie dreszcze. Czarują swoim wyglądem. Architektura, która w zupełności nie przypomina europejskiego stylu. Coś pięknego:)
A wy co sądzicie o Ameryce?

77 comments:

  1. mi sie podobaja drapacze chmur <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim marzeniem jest mieszkać w jednym z nich ♥

      Delete
  2. Oj, też nie fascynuje mnie życie w Polsce z wieelu różnych powodów i jak najbardziej odpowiadałoby mi życie w innym kraju, a zwłaszcza w Ameryce, przez co jestem dość często krytykowana przez innych, że Polska mi nie odpowiada, ale niestety, nie mogłam wybrać gdzie mam mieszkać. Nowy Jork, moje marzenie ;) Kiedyś byłam w Chicago i wszystko tam mnie oczarowało. Sama planuję opuścić swoją miejscowość w przyszłości ;) Chyba mamy takie same poglądy (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam na wakacje u rodziny, mam tam jej dość sporo ;)
      Bardzo chciałabym wyjechać.. do L.A.? Ale to są już takie oddzielne marzenia ;)

      Delete
  3. Kocham kocham kocham ! <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja szukam więcej spokoju właśnie ;) jak bym mogła to bym się wyprowadziła gdzieś pod las gdzie nie ma żadnej zabudowy ;p każdy jest inny ;)
    Ale duże miasta mają coś w sobie i duuuże możliwości.

    ReplyDelete
  5. kiedy już pojedziesz do Ameryki, chętnie zabiorę się z tobą :)

    ReplyDelete
  6. Chciałabym kiedys wyjechac do Ameryki poczuć tamtejsze zycie :) Obserwuje :)

    ReplyDelete
  7. Super blog !!!
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ogólnie podoba mi się Ameryka i mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję trochę jej zwiedzić, jednak nie chciałabym tam mieszkać. Podobno nie jest tam tak kolorowo, jak to wygląda na filmach :) Wolę mieszkać w Polsce, bo to mój kraj i tu się urodziłam, tu jest moje miejsce. Jednak chciałabym zobaczyć inne zakątki świata, poznać kultury, nie tylko tę amerykańską :))

    ReplyDelete
  9. kocham USA <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  10. zeby coś powiedziec musialabym pomieszkac:) zapraszam

    ReplyDelete
  11. Nigdy tam nie byłam ale moja mama miała przyjaciółkę,która mieszkała w Nowym Jorku:)))mówiła że nie potrafi już mieszkać gdzie indziej:)))widocznie coś tam jest:)))Pozdrawiam serdecznie i spełnienia marzeń życzę

    ReplyDelete
  12. Nawet nie wiesz, jak mi sie podoba ten wpis :) oby tak dalej :)

    ReplyDelete
  13. Zawsze chcialam zobaczyc USA te zdjecia które dodałaś odzwierciedlają dokładnie moje wyobrażenie o stanach .

    ReplyDelete
  14. Zawsze chciałam tam pojechać <3

    ReplyDelete
  15. Marzenia się spełniają, córka mojej przyjaciółki mieszkała, dostała nawet zieloną kartę i wróciła, nie chce tam żyć daleko od rodziny, ja też nie jestem zafascynowana Ameryką ...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  16. Mam tak samo jak Ty.. Nigdy tam nie byłam i nie wiem czy będę.. ale bardzo podoba mi się Nowy Jork i fascynuje mnie Ameryka:)

    ReplyDelete
  17. Bardzo chciałabym ją zwiedzić. Najlepiej poświęcić na to rok,dwa. Jest wiele miejsc które chcę zobaczyć. :)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  18. ja tak samo jak Ty uwielbiam Amerykę! W przyszłości planuję tam pojechać :) I ja uwielbiam tez te osiedla pod miastami :) Kojarzą mi się z nimi te małe dzieci jeżdżące na malutkich rowerkach po ulicy :D

    ReplyDelete
  19. Tak jak Ty bardzo chciałabym mieszkać w metropolii!
    Mieszkam w małej miejscowości, praktycznie na wsi.
    A ja uwielbiam hałas ulic, ludzi dookoła!
    Awgh, New York jest na liście miejsc które
    chciałbym przed śmiercią odwiedzić!
    Pozdrawiam ;)
    + obserwuję i liczę na rewanż, tak jak pisałaś u mnie xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    ReplyDelete
  20. ja również zawsze chciałam mieszkać w Stanach ;) jednak póki co to jest to niemożliwe ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że na razie to jest niemożliwe ;) póki co studiuję w PL :)

      Delete
  21. Ja bym nie chciała mieszkać w Stanach, chociaż taka możliwość istnieje. Mój narzeczony ma obywatelstwo amerykańskie, więc może kiedyś się tam wybierzemy, ale na pewno nie na stałe :) Cenię sobie spokój, a nie życie w ciągłym biegu.

    ReplyDelete
  22. a ja uważam, że jako kontynent jest piękna, bardzo zróznicowana i oryginalna. Jednakże jako społeczność jest bardzo zepsuta, pusta i głupia. Nastawiona jedynie na konsumpcjonizm. Oczywiscie nie wszyscy, ale tutaj to uogólnię.

    Co powiesz na wspolne obserwowanie? ;)
    latoyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Tak... Ameryka , to jest coś wspaniałego <3
    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Amerykę za oryginalność, każdy może pokazać siebie, jednocześnie nie zostanie to w żaden sposób zhańbione czy źle odebrane :)

    ReplyDelete
  25. Też chciałabym mieszkać w Ameryce:P
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. I always wanna go back to usa <3

    ReplyDelete
  27. Ja też marzę wyjechać za granicę… jednak nie do Ameryki, a do Hiszpanii, byłam tam kilka razy i w te Wakacje też odwiedzę to Państwo. Ameryka to też jednak punkt do zobaczenia na mojej liście. Kiedyś odwiedzę! A co do Polski to nie narzekam chociaż czasem tu jakoś smutnie i mało oryginalnie^ ^

    pola-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ameryka super ale Polska tez niczego sobie :)
    zapraszam do mnie, obserwuj jeśli Ci się spodoba ;)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Też uwielbiam Amerykę <3
    Ale chciałabym mieszkać w Miami,może się tam kiedyś spotkamy haha <3

    ReplyDelete
  30. LOVE NYC!
    Was there last Year in September.

    ReplyDelete
  31. Ameryki nie lubię, ale NY jest piękny i chciałbym, aby kiedyś Warszawa tak wyglądała.

    ReplyDelete
  32. Super blog i zdjecia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? ( ja już obseruje możesz sprawdzić ) Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Co powiesz na obserwacje za obserwacje ?

    ReplyDelete
  34. Lubię. Również jak ty wolę większe okolice. Niby mieszkam w mieście ale to nie to samo jak np. w Paryżu moim wymarzonym.
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. moim marzeniem jest przejechanie się taksówką po Nowym Jorku!



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  36. Genialny post. Ja też nie za bardzo lubię mieszkać w Polsce, a w szczególności na wsi. Osobiście uwielbiam Nowy Jork i Londyn, jaki i Los Angeles. Moim zdaniem są to najlepsze miasta na świecie. Za dwa lata kończę 18 i już planuję podróż do Ameryki :) ale pewnie nic z tego, choć nie poddaje się :)

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Genialny post! Też w sumie chciałam kiedyś mieszkać za granicą, ale teraz jakoś odwidziało mi sie to :) zapraszam jutro do mnie na nowy post, life--wonderful.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Marzenie, mieszkać za granicą.. jeszcze na dodatek w Anglii... Super prowadzisz bloga, może się poobserwujemy ? ;)

    pozdrawiam Natka

    ReplyDelete
  39. też chciałabym zamieszkać za granicą ;),ale nie wiem czy do końca w USA :)

    ReplyDelete
  40. Ja Cię doskonale rozumiem. Mieszkam na totalnym odludziu, mojej miejscowości nie ma na mapie i nic się tutaj nie dzieje... Od zawsze chciałam mieszkać w mieście, ale jednak na wsi jest swoboda, mam pewność, że jak wyjdę na ogród poopalać się w stroju to nikt nie będzie od razu rozsiewał plotek. Jednak na wsi jest ta przestrzeń, to powietrze, a w mieście tego nie ma. Jednak mieszkanie w mieście ma swoje wady jak i zalety :)
    Z przyjemnością obserwuję! :)

    ReplyDelete
  41. Też bardzo chciałabym mieszkać za granicą ;)

    ReplyDelete
  42. Mnie też fascynuje Ameryka, tam wgl. inny świat, inne życie. :)

    ReplyDelete
  43. ja raczej był wolała mieszkać w EU

    ReplyDelete
  44. Jednym z moich największych marzeń jest mieszkanie w ogromnej metropolii : ) Nowy Jork byłby idealny.
    Ewentualnie Los Angeles. Zawsze chciałam zobaczyć Kalifornię!

    ReplyDelete
  45. No to myślimy tak samo, chciałabym zamieszkać w NY ♥
    Btw: możesz farbować nic nie stoi na przeszkodzie ;P

    ReplyDelete
  46. Ameryka jest bardzo nowoczesna a ja lubie nowoczesnosc wiec świetnie bym się tam czuła, nie lubie odosobnionych miejsc, uwielbiam wielkie miasta i cywilizacje, chetnie bym sie przeprowadzila do ameryki:)

    ReplyDelete
  47. Ja może nie przepadam za Ameryką, ale zobaczyć Wielki Kanion- to moje wielkie marzenie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    ReplyDelete
  48. dziękuję serdecznie i za odwiedziny :)

    też tak lubię. niestety mam daleko do centrum Krakowa gdzieś coś czasem się dzieje...
    I ♥ America !
    Jak będziesz się wybierać do NY to pamiętaj by mnie zabrać ze sobą!

    ReplyDelete
  49. Chciałybyśmy tam kiedyś pojechać ... Zobaczyć, czy jest tam tak cudownie jak na zdjęciach ; )


    http://brocadeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. nowy post, zapraszam ! bardzo ważna informacja w nim!
    life--wonderful.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ja też uwielbiam duże metropolie. Mieszkam w Warszawie, a pragnę czegoś jeszcze większego. Też po cichu marzy mi się NYC. :)

    ReplyDelete
  52. Great post!!!
    Very beautiful blog!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Generalnie w Polsce sie mało dzieje, o 22 wszyscy spia, brak życia nocnego..

    Tez wole wieksze miasta!

    może wzajemna obserwacja?
    http://go-to-kitchen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Nominuję cię do LBA na moim blogu :)
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. tez nie lubie i nie chce mieszkac w PL, to znaczy moze nie tyle nie lubie i nie chce, co wolalabym mieszkac gdzie indziej.
    USA uwielbiam - zwiedzilam kilka stanow i moge smialo powiedziec ze to piekny kraj, a Parki Narodowe zapieraja dech w piersiach.

    ReplyDelete
  56. Hej:) nominowałam Cię do Liebster Blog, może masz ochotę odpowiedzieć na moje pytania:) szczegóły u mnie:)

    ReplyDelete
  57. Ameryka , moje odwieczne marzenie ! <3

    ReplyDelete
  58. czekam na nowy post :* i również dodałam do obserwowanych :))

    ReplyDelete
  59. Bardzo chciałabym odwiedzić USA <3 no ale bilety są drogie ;c

    ReplyDelete
  60. Looks amazing! Nice blog!

    ReplyDelete
  61. Witam kolejną fankę USA! :D Ja jestem również zakochana w Stanach. Marzę, aby tam mieszkać. Moi faworyci to Chicago lub na Florydzie. :D

    ps: Obserwowanie, za obserwowanie? :)
    http://maniakosmetykowaniaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Powiem ci tak ja mieszkałam w Ameryce przez pół roku tylko nie w New Yorku tylko w Chicago. I powiem ci, że było mega zajebiście. Teraz tylko czekam na zieloną kartę i wylatuje na stałe. Wszyscy mówią, że jest tam syf, że ludzie chamscy ale to nie prawda. Tam ludzie nie patrzą wgl na wygląd niektórzy z nich wychodzą w piżamach na sklepu i nikt się z nich nie śmieje.

    Obserwuje ;d
    http://wtg17.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. mhm amerykańskie samochody <3

    ReplyDelete
  64. obecnie mieszkam za ganica, ale chcialabym poznac jeszcze pare innych miast :)
    Ameryka jest fajna jak sie ma kase i mozna z wszystkiego korzystac:D

    zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  65. Ogólnie lubię obce kraje, przede wszystkim UK (tak bardzo chcę jechać do Londynu *-*). Do Ameryki też bym chciała pojechać, zresztą chyba wszędzie... kocham podróżować :)
    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Już obserwowałam , możesz sprawdzić w projekcie ;)

    ReplyDelete
  67. ja zawsze chciałam uciec do Ameryki, ogólnie kraj kojarzy się z bogactwem i nowoczesnością, ale kilka osób, które tam było zdementowało moje dobre wyobrażenia :-)

    ReplyDelete
  68. Bylam w Teksasie,wrocilam zawiedziona,Ameryka jest przereklamowana,zdecydowanie tylko Europa- Piekno przez duze" P " :) Obserwuje!

    ReplyDelete
  69. wspaniałe zdjęcia, aż mnie zachęciło do podróży!

    obserwuje!

    ReplyDelete