7/08/2013

Morze Martwe

Przez dużą ilość treningów, pocenia się, a także innych czynników moja skóra wygląda dobre kilka lat starzej. Jest popękana, szorstka i bardzo sucha. Nie mam czasu na zadbanie jej. Nie pomagają mi zwykłe balsamy, którymi też nie zawsze się smaruję. Często wyskakują mi białe plamy lub mam wysypkę na nogach, rękach oraz niewielką ilość na twarzy. Chodzę do dermatologa i alergologa, lecz nie zaobserwowano nic szczególnie niepokojącego. 

Zdecydowałam się na podróż nad Morze Martwe. To dobre miejsce na wakacje a jeszcze lepsze na regenerację skóry. Tak więc za rok postanawiam odpuścić sobie wszystkie obozy i wyjazdy ze znajomymi i zebrać pieniądze na podróż zagranicę. 
Myślicie, że to dobry pomysł?

 http://fc05.deviantart.net/fs50/i/2009/270/5/f/dead_sea_2__by_mia_kian.jpg
 


26 comments:

  1. zaciekawiłaś mnie, bo ja po treningach zauważyłam wręcz odwrotny skutek..

    ReplyDelete
  2. o, hm myślę, że takie wakacje na pewno będą udane :)

    ReplyDelete
  3. to świetny pomysł ;>
    obserwuję i liczę na rewanż ^^
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pomysł świetny ;3

    Już obserwuję xd

    ReplyDelete
  5. Pomysł extra :)
    Już obserwuję :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pomysł bardzo dobry:) warto spełniać swoje marzenia:)
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że książka Ci się podoba:)
    Ja również też zaobserwowałam, nie zrobiłam tego wcześniej, bo nie miałaś włączonej tej opcji:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo dobry pomysł z tą wyprawą. Słyszałam, że kąpiel w Morzu Martwym bardzo dobrze regeneruje.
    Pozdrawiam! ; )
    PS: Wyłącz weryfikację obrazkową, to odrzuca.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ja mam balsam lipikar, jest dość drogi, ale bardzo dobrze nawilża :) Świetn pomysł :)

    ReplyDelete
  10. Ojej... Polecam krem Dermosan, jest świetny!
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, na pewno wypróbuję!;)

      Delete
  11. Nominowałam Cię do L.B.A :)
    wiecej informacji u mnie: http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. najlepszy, nic nie jest w stanie zastapic podrozy w nieznane:)

    ReplyDelete
  13. To jest super pomysł! Ja kocham podróże ;)

    ReplyDelete
  14. Suuuper! Trzymam kciuki za powodzenie podróży i zapraszam do mnie :))

    http://bauerkowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę wyjazdu! jak bym mogla sama bym pojechała ! :)
    jedź jedź :)

    ReplyDelete
  16. myślę, że to idealny pomysł, super :D

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Dobry pomysł.
    Twój blog jest wspaniały, szata graficzna - cudowna. Lubię takie subtelne blogi :3
    Obserwuję!

    ReplyDelete
  18. ardzo ciekawie i interesująco :)




    http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    ReplyDelete
  19. miałam w tym roku jechać na kolonie, ale niestety pojade dopiero za rok do Hiszpanii ;xx

    ReplyDelete
  20. Kosmetyki z Morza Martwego są rewelacyjne...Byłam, kąpałam się w morzu, kupiłam parę opakowań różnych specyfików, tak więc zgadzam się, że to dobry pomysł.Pozdrawiam.

    ReplyDelete