6/26/2013

Kolejny opuszczony dzień w szkole i kolejne nowe pomysły zmierzające do jakiejś roboty w wakacje. Nie mówię tu koniecznie o pracy zarobkowej ale o takiej, która zabije nam ten wakacyjny czas.
Pierwsza myśl jaka mi przychodzi do głowy to aktywne spędzanie czasu. Nie wiem jak wy, ale ja trenuję codziennie. Nie potrafię siedzieć bezczynnie i gapić się w komputer lub telewizor. Za ten czas mogę zrobić wiele dla mojego ciała i umysłu! Bieganie, aerobik, jazda na rowerze, skakanie na skakance - świetny sposób na piękne ciało i zdrowy umysł;)


A wy jak spędzicie wolny czas?;)

26 comments:

  1. Spędzanie wolnego czasu jak ty to robisz to świetny sprawa :)
    Ja też się staram w ten sposób spędzać swój wolny czas :)

    ReplyDelete
  2. Też lubię spędzać aktywnie czas: gram w badmintona, ringo, ćwiczę też z Ewą Chodakowską :) A gdy się nie ruszam, wtedy namiętnie pochłaniam książki :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. A co byś chciała dokładnie wiedzieć? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pracuję :) Chciałam iść do szkoły, ale jakoś mi to nie wychodzi. Nie powiem Ci czy jest to dobry pomysł czy też nie bo każdy jest innym człowiekiem, każdy ma inny charakter i każdy inaczej znosi pobyt za granicą.

      Delete
  4. W końcu jaki sens chodzić teraz do szkoły :)

    ReplyDelete
  5. nie ma po co teraz chodzić do szkoły :D
    Ja lubię pobiegać ;)

    ReplyDelete
  6. ja dużo wolnego czasu spędzam na czytaniu książek, a latem na spacerach i rowerze:)

    ReplyDelete
  7. Na pewno polecam Ci "Oskar, kot, który przeczuwa śmierć" Davida Dosa-recenzja jest na moim blogu. Mogę Ci też polecić "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho - świetna książka o sensie życia;) Kolejnym moim ulubieńcem jest "PS.Kocham Cię"Cecelia Ahern - opowieść o pięknej miłości nawet po śmierci:)
    To są moi ulubieńcy, nie wiem jakie Ty książki lubisz, więc cieżko mi jeszcze coś napisać:)

    ReplyDelete
  8. bardzo się cieszę, że przeczytasz coś, co Ci poleciłam, daj znać czy któraś Ci się spodobała:) ja też lubię Stephena Kinga:) ale mam tylko "TO" i "Cmętarz Zwieżąt".
    To może Ty byś mi poleciła, która jeszcze z jego książek jest fajna? Którą Ty najbardziej lubisz?:)

    ReplyDelete
  9. Ja uwielbiam biegać! Ostatnio polubiałam też rolki, moim największym wakacyjnym źródłem zarobku jest mycie samochodów rodziców,ale fortuny się na tym nie dorobię ;)

    ReplyDelete
  10. dziękuję:) na pewno sprawie sobie którąś z tych książek albo wypożyczę:)

    ReplyDelete
  11. Ja jak mam czas to śpię :P, oglądam seriale, czytam coś, jeżdzę na rowerze, spotykam się ze znajomymi i bloguję oczywiście ^^

    ReplyDelete
  12. Ja to w wolnym czasie pazurki maluję ;D

    Oczywiście, że można ;) Ale jest z tym więcej pracy i trudniej się zmywa ;)

    ReplyDelete
  13. Akurat ten kosztował 12,50 na stoisku Golden Rose ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W zwykłych sklepach kosmetycznych i drogeriach też często są lakiery Golden Rose ;)

      Delete
  14. ja też wolny czas spędzam aktywnie :)

    pod Twoim pytaniem zostawiłam Ci odpowiedź ;)

    ReplyDelete
  15. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Gram bardziej rekreacyjnie, mam duże podwórko ;)

    ReplyDelete
  17. Wow, nieźle! Podziwiam za wytrwałość! :)

    ReplyDelete
  18. zazwyczaj spotykam sie z przyjaciolmi ;)

    ReplyDelete
  19. spędzanie wolnego czasu aktywnie, to najlepsze co może być :D

    ReplyDelete
  20. NICE BLOG :)
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    ReplyDelete
  21. Szczerze mówiąc, jedyna moja aktywność w wolnym czasie to jazda na rowerze i pływanie. Wolę czytać książki. ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bardzo dobrze! Najgorsze jak ktoś nic nie robi, nie czyta nawet książek tylko dniami spędza czas przy komputerze grając..

      Delete